Agenda

dissabte, 24 de març del 2012

Escolteu-la a mi M'agrada molt!!!!!

6 comentaris:

  1. El que tenim que escoltar?

    Nuria Sanchez

    ResponElimina
  2. Aqui no hi ha cap canço la nuria tè raó.
    I qui és el que a publicat això.
    Tindrie que ficar qui és, si no el Victor borrar la entrada.
    Clàudia.

    ResponElimina
  3. Una cosa que em de escoltar si no hi ha res?
    I també qui aji de posar alguna cosa que posi el nom plis!

    LAILA

    ResponElimina
  4. Una cosa que em de escoltar si no hi ha res?
    I també qui aji de posar alguna cosa que posi el nom plis!

    LAILA

    ResponElimina
  5. Laila perque as repetit això?

    Núria Sánchez Mármol

    ResponElimina
  6. Ha perque el primer no vaig posar el meu nom i el segon si.

    laila

    ResponElimina